2014/02/02

GEOMETRIA

Esan bezala, matematika arloan geometria lantzen ari gara. Bi eta hiru dimentsioetako figura desberdinak ezagutu, izendatu, eraiki, marraztu eta sailkatzea da hasierako helburua. Umeeek duten ezagupen maila zabaltzen lagundu behar diegu, horretarako figura eta egitura desberdinak arakatu, ikertu, eztabaidatuko ditugu gelan. Hasieran norberaren hiztegia erabiliko du atributoak azaltzeko, egokia den hiztegia apurka bereganatzen duten arte. Argazkietan umeek inguruan deskubritu dituzten formak agertzen dira, eta baita gelan hiru dimentsiotan egindako


Como ya hemos dicho, durante estas semanas estamos trabajando la geometría. El objetivo inicial es reconocer, nombrar, construir, dibujar y clasificar figuras y formas geométricas de dos y tres dimensiones.
Tenemos que ir ampliando el conocimiento que nuestro alumnado ya posee. Para ello, analizaremos, investigaremos y discutiremos en el aula los atributos de diferentes figuras y cuerpos geométricos. Al principio cada uno utilizará su propio vocabulario para explicar esos atributos, hasta que poco a poco vayan adquiriendo una terminología más apropiada. En las imágenes aparecen las formas geométricas que los niños y niñas de clase han descubierto en su entorno. Así mismo, también hemos explorado con tres dimensiones.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina