2014/10/12

GALDERAK

Galdera onak egitea ez da erraza. Gure eskuetara heltzen diren testuak ulertzeko eta ahalmen kritikoa garatzeko ezinbestekoa da galderak egitea, eta hobe galdera onak egitea. 
ARRAIN IRRIFARTSUA ikusi eta gero hausnarketa egin dugu. Hemen daude umeek egindako galdera batzuk:


Hacerse preguntas sobre las historias o informaciones que nos llegan por diferentes medios es esencial para comprender los textos y para desarrollar la capacidad crítica. Por ello, creemos necesario aprender a formular preguntas, y si son buenas mucho mejor.
Después de ver y reflexionar sobre la historia del PEZ QUE SONREÍA, hemos dedicado un tiempo a escribir preguntas que nos ayuden a comprender mejor la narración.









Transcritas tal y como las han escrito ell@s

Zergatik Gizona segoen Bilusi?
ZERGATIK GISONAK EMAN DIO MOSO BAT ARAÑARI?
Zergertatzen amaieran?
Sergatik eukidu Amets bat?
NOLA SENTITZEN SEN ARAINA ARAINONTZIAN?
NORNKSENPORTAGONIZTA?
ZERGATIK EROSIDU GISONAK ARRANA?

2014/10/06

PROIEKTU BERRIA

Kurtsoaren hasierarekin proiektu berriak etortzen zaizkigu. Eztabaida ugari izan ditugu eta oraindik ez dugu guztiz zehaztu, baina badirudi animalien inguruan zerbait ikasiko dugula. Animaliei buruzko liburuak begiratu ditugu eta gure gustuko animalia batzuk marraztu ditugu.
Gaur bideo bat ikusi dugu, etxean ere berriro ikusteko aukera izango duzue "ARRAIN IRRIFARTSUA" klikatzen baduzue. Ikusi eta disfrutatu!

Comenzamos el curso y con él llegan nuevos proyectos. A veces no es fácil ponerse de acuerdo, pero después de muchas discusiones, parece que aprenderemos algo sobre los animales y sus habitats. Estos días hemos estado hojeando libros sobre animales, también hemos hecho dibujos de nuestros animales favoritos.
Hoy hemos visto un vídeo titulado "EL PEZ QUE SONREÍA", ahora también lo podéis ver en casa.