2014/02/27

PHOTOCALL

Atzo tatertxo bat bilatu genuen gure photocall egiteko. Oso dibertigarria suertatu zitzaigun.

Ayer hicimos un hueco para realizar nuestro "photocall". Nos resultó muy divertido.
Bufoitxoak on PhotoPeach

2014/02/20

ALAZNEREN URTEBETETZEA

Alazneren urtebetetzea ospatu dugu gaur. Bizkotxo gozoa ekarri digu. Ohi dugun bezala, olerkia guztion artean idatzi diogu.

ARIMAREN
LOREA
AMA ETA AITAREN
ZORIONTASUNA
NIRE LAGUNA
EDERRA

2014/02/19

KATU BOTADUNA

Istorioak kontatzea eta entzutea oso ekintza atsegina izaten da. Gelan oso giro polita sortzen da ipuinak irakurtzen ditugunean, ume guztiek isilik entzuten dute hitzen jarioa. Ez da ezer entzuten istorioa amaitzen den arte.

 Gero bai, ipuinen inguruan hainbat ekintza egiten ditugu. Disfrutatzeaz gain, hiztegia zabaltzea nahi dugu, hipotesiak sortzea, taldean lan egitea, istorioak konparatzea, beraien pentsmendu kritikoa garatzea...

Egun hauetan,"Erdi Aroa" proiektuaren barruan Katu botaduna ipuina lantzen ibili gara. Oso ideia dibertigarria iruditu zaigu guztion artean ipuina kontatzea. Hemen dago gure ipuina.


Contar y escuchar historias suele ser una actividad muy divertida. En el aula se crea un bonito ambiente cuando leemos cuentos.Todos los niños y niñas escuchan en silencio la danza de las palabras. No se oye nada hasta que no termina la historia.

 Posteriormente, realizamos varias actividades en torno a los cuentos, porque además de disfrutar escuchando narraciones, queremos que su léxico se vaya ampliando, que aprendan a hacer hipótesis, a trabajar  en equipo, a comparar y contrastar historias, a desarrollar su pensamiento crítico...

Estos días, dentro del proyecto "La Edad Media" estamos trabajando el cuento " El gato con botas". Nos ha parecido una idea divertida contarlo entre todos. Aquí tenéis nuestra historia.

video


2014/02/12

PROBLEMEN EBAZPENA

Geometria arloan jarraitzen dugu. Gaurko desafio izan da zirkulu bat betetzea laukiak erabilita. Fitxarekin batera lauki formako gomets batzuk banatu dizkiet. Zirkulu osoa bete behar dute, baina laukiak elkarren ondoan egon behar dira eta ezin dira bat bestearen gainean jarri. Buru-belarri lanean hasi dira. Problema honek eztabaida eta buru-hauste handiak sortu ditu. Saiatu dira, ahalegin handiak egin dituzte hutsune guztiak betetzeko, baina azkenean ezin izan dute zirkulua bete.

Seguimos con la geometría a vueltas. El desafío de hoy ha sido rellenar un círculo con cuadrados. Junto con la ficha les he repartido unos gomets cuadrados. Se trataba de rellenar el círculo, pero los cuadrados tenían que estar uno al lado del otro, sin solaparse. Se han puesto a trabajar muy concentrados, se han esforzado en rellenar el círculo, y algunos lo han conseguido...pero rompiendo las normas del juego. No valía. Tras varias discusiones hemos llegado a la conclusión de que no se podía.






LAUKIEK ERPINAK DITUZTE ETA ORDUAN EZIN DA BETE.
(ZEREN) LAUKIAK EZ DIR
KURBATUTAK

KARRATUAK MARAK SUSENAK DITU ETA SIRKULUAK MARAK KURBATUTA DITU



















EZ SE BOROBILA DA PUNTARIK GABE ETA LAUKIA BAI ORDUAN EZIN DA










KARATUAK MARAK SUSENA DITUT










2014/02/11

AITORREN URTEBETETZEA

Atzo Aitorren urtebetetzea izan zen. Pozik banatu zigun bere amak egindako bizkotxoa. Beti bezala, bizkotxoa dastatu, Zorionak abestu eta marrazkiak egin ondoren, olerkitxoa eskeiniko diogu. Ea zure gustukoa den!

Ayer celebramos el cumpleaños de Aitor, muy contento nos repartió el bizcocho. Como siempre después de comer el bizcocho, cantar el Cumplaños Feliz y hacer los dibujos, le regalaremos nuestro poema ¡A ver si es de tu agrado!

AITORREN
IDAZLANAK
TRISTEENTZAKO
OLERKI
ROCKEROAK

2014/02/05

BRIANEN URTEBETETZEA

Brianen urtebetetzea izan da. Ospatu genuen, baina ez genuen denborarik izan olerkia idazteko. Gaur olerkia idatzi diogu.

La pasada semana fue el cumpleaños de Brian. Lo celebramos, pero no tuvimos tiempo de dedicarle el poema. Hoy, por fin lo hemos escrito.

  BERBATIEN
ERREGEA
  IKASLE
 AZKARRA
 NIREA

2014/02/02

GEOMETRIA

Esan bezala, matematika arloan geometria lantzen ari gara. Bi eta hiru dimentsioetako figura desberdinak ezagutu, izendatu, eraiki, marraztu eta sailkatzea da hasierako helburua. Umeeek duten ezagupen maila zabaltzen lagundu behar diegu, horretarako figura eta egitura desberdinak arakatu, ikertu, eztabaidatuko ditugu gelan. Hasieran norberaren hiztegia erabiliko du atributoak azaltzeko, egokia den hiztegia apurka bereganatzen duten arte. Argazkietan umeek inguruan deskubritu dituzten formak agertzen dira, eta baita gelan hiru dimentsiotan egindako


Como ya hemos dicho, durante estas semanas estamos trabajando la geometría. El objetivo inicial es reconocer, nombrar, construir, dibujar y clasificar figuras y formas geométricas de dos y tres dimensiones.
Tenemos que ir ampliando el conocimiento que nuestro alumnado ya posee. Para ello, analizaremos, investigaremos y discutiremos en el aula los atributos de diferentes figuras y cuerpos geométricos. Al principio cada uno utilizará su propio vocabulario para explicar esos atributos, hasta que poco a poco vayan adquiriendo una terminología más apropiada. En las imágenes aparecen las formas geométricas que los niños y niñas de clase han descubierto en su entorno. Así mismo, también hemos explorado con tres dimensiones.